تفاوت قالب آماده با قالب اختصاصی ویدیوآی آر

ویدیو آی آر بر اساس نیازسنجی بازار یکسری قالب ها با مدل ها و سبک های مختلف تولید کرده و به صورت رایگان در اختیار کاربر گذاشته است.
اما در مواردی شرکت ها و افراد گاها به قالب هایی نیاز پیدا می کنند که به صورت اختصاصی برای هدف موردنظر آن ها طراحی شده باشد. در چنین مواقعی شما می توانید با تماس با واحد طراحی ویدیو آی آر سفارش طراحی اختصاصی قالب خود را بدهید.
برای مشاوره یا سفارش قالب کافی است توسط راه های ارتباطی زیربا ما تماس بگیرید.

(بیشتر…)

حریم خصوصی و قوانین ویدیوآی آر

برای تولید و نشر بهتر محتوا در بستر ویدیوآی آر، به شما پیشنهاد می‌دهیم شرایط استفاده و قوانین حریم خصوصی را با دقت مطالعه کنید:

سایت ویدیو آی آر شماره تلفن همراه شما را جهت ثبت نام در سایت دریافت می کند اما این اطلاعات از قبیل تلفن همراه و نام کاربری، و رمز عبور شما در اختیار شخص ثالثی قرار نمیگیرد

• از محتوای خانوادگی پرهیز کنید زیرا تمامی ویدیو ها در صفحه اصلی سایت نمایش داده میشوند.

• توجه داشته باشید باید حق نشر محتوای ویدیوهای ساخته شده را رعایت کنید.

• مطالب برای ساخت ویدیو نباید با شئونات اخلاقی و عرف جامعه اسلامی مغایرت داشته باشند. (بیشتر…)

درباره ما

ویدیو آی آر این امکان را به شما می دهد که ویدیوهای (موشن گرافیک ، انیمیشن، ویدیو کامنت ،اکولایزر و… )مورد نظرتان را با کیفیت بالا و بدون تخصص ویژه تنها در عرض چند دقیقه بسازید. برای این کار نیازی به سخت افزار حرفه ای و گران قیمت ندارید و می توانید همه را به وسیله موبایل یا کامپیوتر شخصی خود انجام دهید. (بیشتر…)

راهنمای سایت ویدیو آی آر

سامانه ویدیو آی آر یک سرویس ساخت آنلاین و اتوماتیک ویدیو است. در ویدیو آی آر قالب های ویدیویی با موضوعات وسبک های مختلف قرار داده شده که کاربر می تواند بر اساس نیاز خود به وسیله قالب ها ، محتوای خود (متن، توضیحات، تصویر، موزیک) را آپلود کرده، و بعد از پردازش ویدیوی خود را به صورت رایگان و بدون واتر مارک دانلود کند. (بیشتر…)